Bądź zawsze na bieżąco, zapisz się do newslettera Oh Baby
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Davidwebb Marketing Group
Podgórna 51-53
70-205 Szczecin
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od jego otrzymania, w tym także prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą i zawierającą umowę bez związku z charakterem zawodowym. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres mailowy shop@ohbabysklep.pl lub korespondencyjny wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Davidwebb Marketing Group
Podgórna 51-53
70-205 Szczecin
By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwracanego towaru.
W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu- zgodnie z ceną gratisu.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do zamówień obejmujących przedmioty wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w szczególności produktów haftowanych.
Rezygnacja z części produktów może też spowodować utratę prawa do darmowej wysyłki. Jeżeli klient zamówił produkty za kwotę kwalifikującą do darmowej wysyłki, a następnie część z nich zwrócił, w konsekwencji czego wartość zatrzymanych produktów była niższa od kwoty darmowej dostawy to sklep potrąci koszt dostawy produktu zgodnie z obowiązującym cennikiem.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania produktu.
Wzór formularza zwrotu udostępniony zostanie mailowo poprzez kontakt na maila: shop@ohbabysklep.pl