Darmowa dostawa od 299 zł !
Darmowa dostawa (Paczka kurierska ) już od 299,00 zł.
Produkt dnia
Piłka do zabawy
Piłka do zabawy
49,00 zł 36,75 zł
szt
Pozytywka Śnieżna Kula Girls Cake
Pozytywka Śnieżna Kula Girls Cake
149,00 zł 111,75 zł
szt
Lampeczka szara w kosteczkę
Lampeczka szara w kosteczkę
199,00 zł
szt
Zestaw preentowy "Wellness"
Zestaw preentowy "Wellness"
179,00 zł 134,25 zł
szt
Zawieszka do smoczka korona
Zawieszka do smoczka korona
54,00 zł 40,50 zł
szt
Newsletter
Bądź zawsze na bieżąco, zapisz się do newslettera Oh Baby
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Davidwebb Marketing Group
Podgórna 51-53
70-205 Szczecin

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Davidwebb Marketing Group
Podgórna 51-53
70-205 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwracanego towaru.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do zamówień obejmujących przedmioty wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w szczególności produktów haftowanych.

Rezygnacja z części produktów może też spowodować utratę prawa do darmowej wysyłki. Jeżeli klient zamówił produkty za kwotę kwalifikującą do darmowej wysyłki, a następnie część z nich zwrócił, w konsekwencji czego wartość zatrzymanych produktów była niższa od kwoty darmowej dostawy to sklep potrąci koszt dostawy produktu zgodnie z obowiązującym cennikiem.

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl